Tur o retur

Yo mc flow !

Med kort varsel har jag (Tobias), bestämt mig för att resa hem över en vecka
då jag har säkert jobb, men inte får börja jobba förrän tidigast om en vecka,
så tills jobbet börjar får jag se Sverige och Gävle lite igen :D faktiskt lite roligt också +
att jag får mysa lite längre med min Simone :)<3

Jobbet som är klart är iaf, om jag inte tidigare nämt det, ett jobb i en poolbar på ett hotell
som heter "Epeminidis". Struntade i Utopia och DJ jobbet eftersom det kändes oseriöst.

Calle är också pågång med ett jobb på en klubb som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på,
där jag även blivit erbjuden att jobba som DJ någon gång ibland mot betalning, så att den nuvarande
DJ'n kan få vara ledig ibland.

Nu måste jag börja packa för att jag ska hinna :) lyfter runt 19.40.

PUSS :)

Hinner inte lägga in några bilder för batteriet på datorn tar slut om några sek :(



Kommentarer
Postat av: Gustav

Kommer du hem? :D:D:D:D

2010-05-08 @ 10:42:35
Postat av: William

wooooooooooooho :D:D:D:D

2010-05-08 @ 12:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0