"Life is a beach and I love beaches"...

Så lyder Panagiotis livsfilosofi just nu verkar det som:) mig gör det inget får då frågar han bara om jag vill följa med!

Vaknade rätt sent idag, har lite svårt och sova vaknar hela tiden, som om jag inte vet om jag sover eller inte..ruskigt jobbigt. Men när jag klivit upp och stod o åt en macka så kom Panagiotis förbi och frågade om jag ville följa med till stranden, sååå på med badbrallorna och med mackan i handen tog vi motorcykeln till Havanna Club som är en beachbar påvägen mot Agia Marina, trevligt ställe men bara massa greker och jag kan inte grekiska så låg bara där i min solstol och lyssnade på musiken som spelades i bakgrunden, nu är jag iaf hemma..
Funderar på att käka något..eftersom jag åt rätt sen frukost ( 2 mackor, yoghurto ch ett glas cola,FÖR ATT VAKNA TILL) såå kanske jag beställer souvlaki såå blir jag inte hungrig engång till! woop.

Nu ska jag prata med min Ellen, haaaaare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0