Laga mat?

Hej Hopp!

Sitter här i värmen, själv.. på kreta :) Eller jag har ju Zorro, han är snäll..Förutom när han tar massa kläder och springer ut, igår hittade jag ett av mina svarta linnen ute på gräsmattan som han hade kastat omkring! Då fick han en klapp på huvudet, tror han blev lite ledsen och inte vela sova inne hos mig :(

Hittils idag har jag iallafall varit ute och gått med Zorro, handlat lite och lagat mat. Igår orkade jag inte laga något, fast det behövde jag inte heller.. Panagiotis bror kom ner med en tallrik med grillat kött och pommes, riktigt schysst. Sen på kvällen gick jag och beställde souvlaki, alltid lika gott.. MEN IDAG så har jag lagat mat själv! Så nu är jag mätt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, försöka tanka hem någon film tänkte jag, kanske ta en promenad igen ner till stranden och sätter mig på en sten udde och filosoferar lite :) Hare!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Min hemma-man! Bra där Calle ;D

2010-05-10 @ 22:00:00
URL: http://ellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0