Ensam på kreta

Jahopp, som rubriken lyder är jag ensam här på ön nu. Tobias bestämde sig för ta en liten spontantrip hem till Sverige i någon vecka..SÅÅÅÅÅÅ nu sitter jag själv i lägenheten, tittar på film och hare mysigt, VAFAN SKA JAG GÖRA DÅ. Börjar inte jobba först 20 maj såå jag har lite ledigtid om man säger så.

Veckan har iallafall varit den bästa, min Ellen var här.. jävla skola som gör att hon inte kan stanna längre, gick jätte billiga flyg hem i slutet av den veckan som kommer.. Saknar henne redan. Vi har badat, ätit, umgåts och haft det jätte kul och mysigt:) WEIi. Ellen kanske också har jobb på G på samma ställe som jag, hon kommer ju tillbaka i mitten av Juni och då anställer dom fler, vi får hoppas på det:)

Förövrigt om det är någon som vill hålla mig sällskap på stranden,gå o handla och njuta av riktig värme så är ni välkommna hit, finns biljetter för 1800-2000 kr på apollo tur o retur den 14 maj - 21 maj.. Boendet står jag för :) Bara att höra av sig ;) Vaaaaaad ska jag annars göra själv så länge, kommer börja prata med mig själv.. Den enda som jag kan prata med typ hela tiden är Zorro.. :)


AJAAAAAAAAAAAA, nu ska jag se Lost och The Pacific! Herrå:)






Kommentarer
Postat av: Eva

Calle..Tobias åker tilbaka nästa Lördag sa han då till mig..han börjar ju jobba den 15:e..Kram

2010-05-08 @ 20:53:40
Postat av: Carl

Okej :)

2010-05-08 @ 21:10:01
URL: http://kretavardet.blogg.se/
Postat av: din Ellen

Hade också världens bästa vecka sötnos!

2010-05-09 @ 03:48:32
URL: http://ellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0