Varmt, jobb och bilder!

HALLÅ HALLÅ!

Sitter här på vår lilla grekiska bar bland massa kortspelande greker.. Idag har det varit ruskigt varmt minst 25-26 grader och jag o Tobbe har gått fram o tillbaka i Agia Marina och Platanias och letat jobb hela dagen, snacka om att mina ben var helt slut när vi satt oss på bussen hem. Så det var en välförtjänt powernap jag tog mig nyss..

Imorgon ska vi iaf på en jobbintervju! På ett hotell som inte ligger mitt i smeten, men mjaa, vi får se.. dom söker iaf poolbar och reception, skulle vara skönt och få på samma ställe. Inget har typ öppnat än så lite svårt och få tag i hotell chefer och barchefer för att fråga efter jobb..men ändå största chansen att få jobb hos dem.. De hotell och barer  som öppnat har redan anställt för säsongen.. Men det här blir nog bra!

Tänkte lägga upp lite bilder men såg nu att jag glömt minneskortet till kameran i lägenheten såå det får bli lite andra bilder... meeen då är internet cp här så det gick ju inte alls..får fixa det sen!

Vi hörs i veckan, αντίο!!

Kommentarer
Postat av: Coachen

Tjena killar,

Bra jobbat att ni gått runt lite på egen hand!!

Jag håller tummarna för Forum i morn, skulle ju vara perfekt om ni fick jobb på samma hotell.

Så fort jag hör nått mer så hör jag av mig. Ställ in er på nån mer intervju innan helgen! Nästa vecka har ni säkert fått jobb :)

Lycka till nu killar!!!



Καληνύχτα!!!

2010-04-14 @ 23:14:22
Postat av: eva

Heja på !! Detta blir säkert jättebra..sedan hoppas vi att askmolnet försvinner så vi kan hälsa på ;))

Ha sköna dagar, och va försiktiga i trafiken.. gå inte- ta bussen i stället. KRAM !

2010-04-16 @ 09:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0