Sol och bad!

Hallå hallå Sverige!

Idag hade jag och Tobias tänkt och åka in till Agia Marina och sola o bada, men då frågade Panagiotis om vi ville hänga med han och hans dotter Christina till en annan strand, så vi haka på där! Vi har alltså legat på stranden och sola o bada hela dagen, var skööönt.. blir säkert något liknande imorgon!

Nu sitter vi på Aquarium, vår lilla lokala grekiska bar.. Vi var ute och gick ett tag med Zorro idag med, han måste sitta "fängslad" på gården nu, han rymmer hela tiden och blir lite vild mot folk och bilar såå grannarna ringde och klagade igår, så nu är han leeeeeeeeeedsen.. men vi gav honom vår inköpta korv från lidl som inte smakar så gott, tydligen så gillar han den iaf :)

Nej nu ska jag vara lite social med folk, speciellt med min saknade Ellen :)

Αντίο!!



Kommentarer
Postat av: eva

Ni är bäst som tar hand om hunden,,de uppskattar säkert husse !! Bra jobbat killar..:)) kram

2010-04-17 @ 21:37:44
Postat av: Eva

Jag glömde säga..Zorro (tror jag han heter) är också toppenglad att få komma ut och vifta på svansen o se vad som finns där utanför naturligtvis..tänk på programmet.."han som talar med hundar "

2010-04-17 @ 21:49:39
Postat av: Coachen

Ja, Zorro är nog överlycklig nu när ni är så gulliga med honom!! En dag kanske han får flytta till Sverige och bli svensk...vi får se!!

Tack ialla fall!!

2010-04-18 @ 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0