Ny gäst i huset

Hallå ! :)

Vi har fått en ny gäst i huset, och han heter Zorro.
Han sov hos oss inatt med både filt och kudde, haha :D han är söt. Kan visa bilder sen.

Nu sitter jag uppe på gården och tankar hem musik inför ikväll då jag ska provjobba som DJ
på Utopia (: så får vi se hur det blir.

Får se sen om kvällen fortsätter ut efter jobbet eller om allt slutar där, vi har nämligen inte
kunnat roa oss mycket här nere eftersom vi inte vill göra av med onödiga pengar förrän jobb
är klart. Men vem har sagt att nöje är onödiga pengar ;)...?



AHIII HIIII

Kommentarer
Postat av: William

Lycka till! och helt rätt tänkt där på slutet tycker jag! ;)

2010-04-24 @ 12:44:52
Postat av: simone

Nu kommer vi ju få löss i huset... Det sa du ju själv förr : D

2010-04-24 @ 14:50:42
URL: http://www.simoneh.devote.se
Postat av: Anonym

Löss? jag oroar mig mer för råttorna som springer omkring på gården ;O

2010-04-24 @ 15:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0