Internetkväll

Helllu :)

Nu sitter jag och Carlos på "vår" lokala bar nästan vid vår bostad.
här har vi suttit i flera timmar ikväll, för vi fick använda våra "datorsladdar/batterisladdar", så datorn
inte dör efter en stund :)

Imorgon är det lördag och vi ska kanske ta oss och bada om vädret tillåter och det inte regnar eller nått,
men det har iaf inte hänt än sålänge utan vi har bara haft sol och värme varje dag hittils, så hoppas på samma
imorgon :) (Peppa peppa ta i trä) - Calle stör sig föresten ganska mycket på att jag är så skrockfull :) haha.

Anledningen att jag i överhuvudtaget skrev det här inlägget var egentligen för att jag ville lägga upp ett klipp
på hundarna som bor på vår gård. Varje gång kyrkan börjar spela med klockorna så ylar hundarna till klockspelen :) haha.

videon är dock kort, för minnet tog slut i kameran för den var full :)



AHIII HIIIIIII :)

Kommentarer
Postat av: simone

den där kyrkan va ju värre än den jag har utanför mig haha :D

2010-04-17 @ 13:34:32
URL: http://www.simoneh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0