DJ och bartender

Tj-tj-tj-tjeeena !

Sitter här ensam på viking-bar i Agia Marina idag faktiskt.
Vart kallad på en intervju kl.1 idag om ett poolbar jobb kvällstid på Epemenidis Hotel.
Detta för att Emelie som hade oturen att bli påkörd av en full billist och nu ligger på sjukhus,
gav mig den möjligheten då det egentligen var hon som skulle jobba där. Riktigt snällt av henne :)
( Emelie och Sara är två systrar som åkte till Chania för att söka jobb precis som vi, men de åkte en vecka innan oss.)

Intervjun gick bra och de ville bara att jag skulle ringa upp dem så de får mitt grekiska nummer, sen ska vi träffas igen inför starten i maj.

Men än är inte jobb helt bestämt, för på lördag så ska både jag och Carl provjobba på Utopia i Platanias, då vi träffade ägaren till det stället igår.

Jag ska få provjobba som DJ och Carl i baren :) Stället verkar riktigt seriöst och bra, och är både stort och fint.
Kan kanske ordna bilder därifrån till efter helgen !


Ahiii hiiiii

Kommentarer
Postat av: Totte

Soft att intervjun gick bra! Håller tummarna för att det flytar på nu på lördag då ni jobbar på Utopia i Platanias. Du får visa bilder sen, btw så snöade det nyss här hemma ;D



Ta hand om dig !!

2010-04-21 @ 20:34:02
Postat av: Mamma

Heja på killar!! Ni ska se att detta blir en bra sommar!! Någon är Dj -någon i baren- eller båda två i baren..det ordnar sig!!Puss

2010-04-21 @ 21:06:07
Postat av: emelie

lycka till! =)

2010-04-26 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0